CARE: CENTRAAL AANMELD- EN CLIËNTVOLGSYSTEEM

Direct een interventie nodig? Of bent u op zoek naar een totaal oplossing? Fysergo biedt werkgevers een passend ondersteuningspakket bij de begeleiding van werknemers met inzetbaarheidvraagstukken.

Fysergo werkt met een vaste consultant per klant voor vormgeving, inrichting, evaluatie en borging van de dienstverlening. Hiermee bieden wij u één loket en zorgen wij dat de kwaliteit en het serviceniveau van onze dienstverlening aansluit op uw wensen. Met CARE®, ons centraal aanmeld- en cliëntvolgsysteem, maken wij het u heel eenvoudig om interventies aan te vragen en te volgen.

Wij adviseren u graag over de incompany inzet van onze professionals. Een model is interessant voor locaties waar meer dan 350 mensen werken. Het voordeel van een professional intern is dat hij of zij uw organisatie kent en u nog beter met raad en daad bijstaat.

Aanvragen van interventies gaat eenvoudig. Daar hebben wij een centraal aanmeld- en cliëntvolgsysteem (CARE®) voor ontwikkeld. Hiermee meldt u direct online interventies aan en volgt u de voortgang. Natuurlijk kan aanvragen ook via de mail (callcentrum@fysergo.nl) en via onze professional die bij u in huis zit.

CARE® is tevens de basis voor het aansturen van onze professionals. Met CARE® worden kwaliteit, snelheid en het proces geborgd. Het zorgt voor tijdige rapportage naar alle partijen. Medische informatie (bestemd voor bedrijfsarts) wordt apart van de rapportage voor leidinggevenden of casemanagers opgeleverd. Daarnaast zit in CARE® een inhoudelijke code (ADIS® – arbeidsgerelateerd diagnose en interventiesysteem) waardoor onze professionals uniform werken. ADIS® zorgt meteen voor unieke managementinformatie en geeft ons een instrument om samen met u te werken aan uw inzetbaarheidsbeleid.